عوام کو سردیوں میں سستی بجلی فراہم کرنے کا اعلان


اسلام آباد : وزارت توانائی نے عوام کو سردیوں میں سستی بجلی فراہم کرنے کااعلان کردیا، سیکرٹری پاور نے بتایا کہ سردیوں میں بجلی کی ڈیمانڈ کم ہو جاتی ہے، اسکیم پر کام جاری اور اس کا اعلان نومبر میں کردیں گے۔

تفصیلات کے مطابق سینیٹ کمیٹی برائے توانائی کا اجلاس ہوا، وزارت پانی و بجلی نے سردیوں میں سستی بجلی فراہم کرنے کا اعلان کردیا ہے۔

اجلاس میں سیکرٹری پاور عرفان علی نے کمیٹی کو بتایا کہ سردیوں میں بجلی کی ڈیمانڈ کم ہو جاتی ہے ایک ایسی سکیم پر کام کر رہے ہیں پیک آوور اور آف آوور کا فرق ختم ہو، اسکیم پر کام جاری اور اس کا اعلان نومبر میں کردیں گے۔اسکیم کا اعلان نومبر میں ہوگا، اس وقت اضافی بجلی موجود ہے۔

عرفان علی کا کہنا تھا کہ ملک میں اس وقت اضافی بجلی موجود ہے، سردیوں کی راتوں میں ڈیمانڈ5ہزار رہ جاتی ہے، اسکیم کے تحت صارفین کو یکساں نرخوں پر بجلی دیں گے۔

سیکرٹری پاور بریفنگ میں کہا اسکیم کے تحت تمام صارفین کو یکساں نرخوں پر بجلی فراہم کریں گے چاہتے ہیں کہ گیس کی طلب کم ہو اور صنعتی پہیہ چلے، گردشی قرضے نے پورے توانائی سیکٹر کو جکڑا ہوا ہے، کوشش ہے کہ آئندہ سال دسمبر تک سرکلر کا فلو صفر ہوجائے ، اب سرکلر ڈیٹ بارہ سو ارب روپے ہے۔

ان کا کہنا تھا گزشتہ سال سرکلرڈیٹ میں 38ارب روپےکا اضافہ ہو رہاتھا، اس وقت سرکلر ڈیٹ 1200ارب روپے تک پہنچا ہے، حیدر آباد میں ایک ہزار پلازے کنڈوں پر چل رہے تھے پانچ سو پلازوں سے چوری ختم کردی پانچ سو ابھی بھی چل رہے ہیں۔

پی پی کےمولا بخش چانڈیو نے کہا کہ جس دن واپڈا سے کرپشن ختم ہو گی تو میں مانوں گا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں