81

وٹس ایپ کے 5 ایسے فیچرز جو شاید آپ نہیں جانتے

واٹس ایپ پر نئی خصوصیات ہمیشہ دلچسپ رہتی ہیں۔ جب نئی خصوصیات متعارف کروانے کی بات آتی ہے تو واٹس ایپ قدرے آہستہ ہوتا ہے لیکن اس کے بارے میں زیادہ دیر خبریں پوشیدہ نہیں رہتی ہیں۔ واٹس ایپ اپنے بیٹا ورژن پر باقاعدگی سے خصوصیات کی جانچ کرتا ہے جسے صارفین تجربہ بھی کرسکتے ہیں۔

اس سال خاص طور پر واٹس ایپ پر آنے والی دلچسپ خصوصیات کی خبروں کی وجہ سے ہلچل مچا رہی ہے۔ حال ہی میں دریافت کردہ واٹس ایپ کی کچھ خصوصیات میں سپلیش اسکرین، خود ساختہ پیغامات، خاموش خاموش حیثیت، نئی گروپ رازداری اور بہت کچھ شامل ہیں۔ ان میں سے کچھ اینڈروئیڈ اور آئی او ایس کے لئے واٹس ایپ بیٹا پر دستیاب ہیں۔ ناواقف لوگوں کے لئے یہاں واٹس ایپ کی سرفہرست پانچ نئی خصوصیات موجود ہیں جن سے آپ نے یاد کیا ہو۔

سیلف ڈسٹرکٹنگ میسجز

یہ ایک دلچسپ خصوصیت ہے جو واٹس ایپ صارفین کو ضرور پُرجوش کردے گی۔ جیسا کہ نام سے پتہ چلتا ہے، واٹس ایپ پر پیغامات اس خصوصیت کی مدد سے خود کو تباہ کر سکتے ہیں۔ واٹس ایپ صارفین خود کو تباہ کرنے والے پیغامات کو آن کر سکتے ہیں اور ایک وقت الاٹ کرسکتے ہیں جس کے تحت تمام پیغامات خود تباہ ہوجائیں گے۔ ‘سب کے لئے حذف کریں’ کے برخلاف، یہ خصوصیت یہ نہیں دکھائے گی کہ پیغام کو حذف کردیا گیا ہے۔ یہ ایسے ہی ہوگا جیسے پیغام کبھی موجود نہیں تھا۔

ہائڈ میوٹڈ چیٹس

وہ صارفین جنہیں واٹس ایپ اسٹیٹس کی اپ ڈیٹ پریشان کن لگتی ہیں وہ اس فیچر کو پسند کریں گے۔ واٹس ایپ صارفین کو اسٹیٹس اپ ڈیٹ کو خاموش کرنے دیتا ہے لیکن وہ اب بھی اسکرین کے نیچے نظر آتے ہیں۔ اس فیچر کی مدد سے صارفین خاموش واٹس ایپ اسٹیٹس اپ ڈیٹ کو مکمل طور پر چھپائیں گے۔ وہ انہیں ایک علیحدہ حصے سے بازیافت کرسکتے ہیں۔

نیو گروپ پرائیویسی

اس سال کے شروع میں واٹس ایپ نے گروپ دعوت نامہ جاری کیا۔ یہ دوسروں کو واٹس ایپ گروپس میں شامل کرنے سے روکتا ہے۔ صارفین واٹس ایپ گروپس کے لیے یا تو "ہر ایک”، "میرے روابط’ یا ‘کوئی نہیں” منتخب کرسکتے ہیں۔ نئی اپ ڈیٹ تبدیلی لاتی ہے کیونکہ اس نے ‘میرے روابط کی توقع’ کے ساتھ ‘کسی کو نہیں’ تبدیل کیا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ صارفین کو دستی طور پر رابطے منتخب کرنا ہوں گے جن کی وہ گروپوں میں شامل نہیں ہونا چاہتے ہیں۔

سپلیش اسکرین

یہ کوئی بڑی خصوصیت نہیں ہے بلکہ واٹس ایپ کے UI کو اپ ڈیٹ کرنا ہے۔ اب جب بھی صارفین واٹس ایپ کھولتے ہیں تو ان کا استقبال اسکرین کے ذریعہ کیا جائے گا جس میں مرکز میں واٹس ایپ کا لوگو دکھایا جاتا ہے۔ سپلیش اسکرین کے نام سے مشہور ، یہ فیچر اینڈروئیڈ اور آئی او ایس پر واٹس ایپ بیٹا صارفین کے لئے دستیاب ہے۔

ڈارک موڈ

آنے والی تمام خصوصیات میں سے ، ڈارک موڈ واٹس ایپ صارفین کے ذریعہ بہت زیادہ متوقع ہے۔ واٹس ایپ ڈارک موڈ متعدد بار بیٹا اپ ڈیٹس پر دیکھا گیا ہے۔ واٹس ایپ فی الحال نئے اضافوں کے ساتھ ایپ کے لئے ڈارک موڈ تیار کررہا ہے۔ اس پر کوئی لفظ نہیں ہے کہ واٹس ایپ ڈارک موڈ سب کے سامنے کب آئے گا۔ یہ واٹس ایپ بیٹا صارفین کے لئے بھی دستیاب نہیں ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

جواب دیجئے