واٹس ایپ کا ’کال ویٹنگ‘ فیچر متعارف 77

واٹس ایپ کا ’کال ویٹنگ‘ فیچر متعارف

سان فرانسسکو: پیغام رسانی کی سب سے بڑی موبائل ایپلیکیشن واٹس ایپ نے آئی او ایس ورژن استعمال کرنے والے صارفین کے لیے کال ویٹنگ فیچر متعارف کرادیا۔

ٹیکنالوجی پر نظر رکھنے والی ویب سائٹ کے مطابق آئی او ایس استعمال کرنے والے صارفین آئی فون ایپ اسٹور سے ایپلیکیشن کو اپ ڈیٹ کرکے واٹس ایپ کی نئی سہولتوں سے مستفید ہوسکتے ہیں۔

واٹس ایپ نے متعارف کرائے جانے والے حالیہ فیچر میں چیٹ اسکرین کے ڈیزائن کو تبدیل کیا گیا جبکہ اسکین میسج کے ساتھ آواز کے ذریعے بھی پیغام بھیجنے کی سہولت پیش کردی۔

آئی او ایس ورژن استعمال کرنے والے صارفین کو اب ٹائپنگ کی ضرورت نہیں بلکہ وہ جو لکھنا چاہیے گے اُن الفاظ کو ادا کریں گے تو وہ خودہی میسج کی صورت سینڈ ہوجائے گا۔

علاوہ ازیں کمپنی کی جانب سے واٹس ایپ کال ویٹنگ فیچر بھی متعارف کرایا گیا یعنی اب کال پر بات کرنے کے دوران اگر صارف کو کوئی کال کرے گا تو وہاں نمبر مصروف ہونے کے بجائے ویٹنگ بالکل اُسی طرح آجائے گا جیسے موبائل کمپنیاں سروس فراہم کرتی ہیں۔

یاد رہے کہ واٹس ایپ کے دنیا بھر میں صارفین کی تعداد ایک ارب سے تجاوز کرچکی ہے، کمپنی کی جانب سے صارفین کی دلچسپی اور خواہشات کو مدنظر رکھتے ہوئے آئے روز نت نئے فیچرز متعارف کرائے جاتے ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں