سونے کی قیمت ملکی تاریخ کی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی 75

سونے کی قیمت ملکی تاریخ کی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی

ڈیرہ اسماعیل خان ( غنچہ نیوز)سونے کی قیمت ملکی تاریخ کی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی ہے۔ تفصیلات کے مطابق فی تولہ کی قیمت میں 1150روپے اضافہ ہوا ہے جس کے بعد فی تولہ سونے کی قیمت 93650 روپے ہو گی۔

کاروباری ہفتے کے آخری روز سونے کی قیمت میں حیران کن اضافہ دیکھنے میں آیا ہے جس کے بعد عوام کے لئے سونے کی قیمت میں مزید اضافہ کر دیا گیا ہے۔

جبکہ اسی طرح 10گرام سونے کی قیمت میں 980 روپے کا ریکارڈ اضافہ دیکھنے میں آیا ہے۔ اس سے قبل بھی سونے کی قیمتوں میں مسلسل اضافہ دیکھنے میں آیا ہے

جس کے بعد سونا خریدنا عام عوام کی پہنچ سے بہت دور ہو گیا ہے اور سونے کی قیمت میں حیران کن اضافہ دیکھنے میں آیا ہے۔

گزشتہ سال سے موازنہ کیا جائے تو سونے کی قیمت میں 20 ہزار سے زیادہ کی قیمت کا اضافہ ہوا ہے جبکہ 10 گرام سونے کی قیمت میں بھی 17 ہزار سے زیادہ کی رقم میں اضافہ ہوا ہے۔

واضح رہے کہ سونے کی قیمت اب فی تولہ 93650 روپے تک چلی گئی ہے جسے ملکی تاریخ کی سب سے زیادہ رقم کہا جا رہا ہے۔ اس سے پہلے سونے کی قیمت میں اس قدر تک اضافہ نہیں ہوا۔

عام عوام کی جانب سے بار بار اس بات کا اظہار کیا جا رہا ہے کہ سونے کی قیمت کو بڑھا کر سونے کو ان سے دور کیا جا رہا ہے۔ سونا ہرشادی کی ضرورت ہے، لیکن غریب عوام کے لئے اس کی خریداری مشکل ہوتی جا رہی ہے۔
٭٭٭

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں