ڈیرہ تعلیمی بورڈ کے انٹرمیڈیٹ کے نتائج میں پرائیویٹ کالجز کے طلبا و طالبات بازی لے گئے۔

ڈیرہ تعلیمی بورڈ کے انٹرمیڈیٹ کے نتائج میں پرائیویٹ کالجز کے طلبا و طالبات بازی لے گئے۔

ڈیرہ اسماعیل خان : بورڈ آف انٹرمیڈیٹ اینڈ سیکنڈری ایجوکیشن (BISE) ڈیرہ اسماعیل خان نے منگل کو یہاں ہائر سیکنڈری سکول سرٹیفکیٹ (HSSC) پارٹ I اور Part-II کے سالانہ امتحانات 2022 کے نتائج کا اعلان کیا۔


نتائج کا اعلان یہاں مقامی میرج ہال میں منعقدہ ایک تقریب میں کیا گیا جس میں کمشنر عامر آفاق تقریب کے مہمان خصوصی تھے۔
تقریب میں چیئرمین بی آئی ایس ای ڈی آئی خان پروفیسر احسان اللہ اور کنٹرولر امتحانات ڈاکٹر ظفر اللہ خان مروت، ڈی آئی خان، ٹانک اور جنوبی وزیرستان کے مرد و خواتین ڈی ای اوز کے علاوہ سکولوں کے سربراہان، اساتذہ اور والدین کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔

نتائج کا اعلان کنٹرولر امتحانات ڈاکٹر ظفر اللہ نے کیا :


کنٹرولر امتحانات ڈاکٹر ظفر اللہ خان نے پوزیشن ہولڈرز کے ناموں کا اعلان کرتے ہوئے بتایا کہ لیڈز سکول اینڈ کالج ڈی آئی خان کی زینب انفال نے کل 1100 میں سے 1055 نمبر حاصل کر کے پہلی، اقراء سائنس سکول اینڈ کالج پہاڑ پور کے محمد اویس نے پہلی پوزیشن حاصل کی۔ 1053 نمبر لے کر دوسری جبکہ شان ماڈل سکول اینڈ کالج کے اکرام اللہ خان نے 1044 نمبر لے کر تیسری پوزیشن حاصل کی۔


مزید برآں، انہوں نے بتایا کہ HSSC پارٹ-I کا پاس تناسب 53.2 اور پارٹ-II کا تناسب 75.26 رہا، انہوں نے مزید کہا کہ HSSC پارٹ-I کے امتحانات میں کل 13,650 طلباء شریک ہوئے جن میں سے 7,264 کامیاب رہے۔ اسی طرح HSSC پارٹ II کے امتحانات میں کل 14,465 طلباء نے شرکت کی جن میں سے 10,887 کامیاب رہے۔


پری انجینئرنگ گروپ میں لیڈز سکول اینڈ کالج ڈی آئی خان کے محمد دانیال منیر خٹک نے 1100 میں سے 1032 نمبر لے کر پہلی پوزیشن حاصل کی، اسی لیڈز سکول اینڈ کالج کی وریشہ گل نے 1027 نمبر لے کر دوسری پوزیشن حاصل کی۔ جبکہ اقراء سائنس سکول پہاڑپور کے محمد عمر نیازی اور لیڈز سکول اینڈ کالج کی ایشا سعادت نے 1025 نمبر لے کر تیسری پوزیشن حاصل کی۔


ہیومینیٹیز گروپ میں گورنمنٹ ہائر سیکنڈری سکول ڈھکی ڈی آئی خان کے ذیشان حیدر نے 983 نمبر لے کر پہلی، گورنمنٹ ہائر سیکنڈری سکول نمبر 1 پہاڑ پور کے رجب علی نے 930 نمبر لے کر دوسری پوزیشن حاصل کی جبکہ ایک پرائیویٹ ڈسٹرکٹ ٹانک کی طالبہ سنبل ناصر نے 925 نمبر لے کر تیسری پوزیشن حاصل کی۔


تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کمشنر عامر آفاق اور چیئرمین پروفیسر احسان اللہ نے کہا کہ خواندہ معاشرے کے قیام میں اساتذہ کا بہت اہم کردار ہے اور سب کو ان کا احترام کرنا چاہیے۔


کمشنر نے کہا کہ صوبائی حکومت محکمہ تعلیم میں بہتری کے لیے سنجیدہ اقدامات کر رہی ہے۔
انہوں نے کہا کہ اب بھی سرکاری سکولوں اور کالجوں کے نتائج میں بہتری کی گنجائش موجود ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں