5

الیکشن کمیشن سپریم کورٹ جائے، ہمیں وہاں سے بھی انصاف ملے گا، چیئرمین پی ٹی آئی

 راولپنڈی:پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین بیرسٹر گوہر نے امید ظاہر کی ہے کہ الیکشن کمیشن کے سپریم کورٹ جانے پر بھی پی ٹی آئی کو انصاف ملے گا۔

اڈیالہ جیل کے باہر بانی چیئرمین سے ملاقات کے بعد میڈیا سے گفتگو میں بیرسٹر گوہر خان نے کہا کہ الیکشن کمیشن کو عدالتی حکم کا احترام کرنا چاہیے، بلاشبہ الیکشن کمیشن پشاور ہائی کورٹ کے حکم کے خلاف سپریم کورٹ جائے مگر ہمیں امید ہے سپریم کورٹ سے بھی ہمیں انصاف ملے گا۔

چیئرمین پی ٹی آئی نے کہا کہ جب تک سپریم کورٹ الیکشن کمیشن کی درخواست پر کوئی فیصلہ نہیں کرتا تب تک ہمارا انتخابی نشان بحال ہے۔

بیرسٹر گوہر خان کا مزید کہنا تھا کہ بانی پی ٹی آئی کے آج دو کیسز پر سماعت ہوئی ہے، ایک کیس میں خان صاحب جوڈیشل ہوگئے، اسلام آباد ہائی کورٹ نے سائفر کیسز کی گزشتہ سماعت کو کالعدم قرار دیا ہے، ہمیں امید ہے باقی کیسز کے ٹرائل بھی کلعدم قرار پائینگے۔

مزید پڑھیں: سپریم کورٹ میں الیکشن کمیشن کی انتخابی نشان بلے کیخلاف درخواست سماعت کیلئے مقرر

انہوں نے کہا کہ آج بانی پی ٹی آئی سے ٹکٹوں پر مشاورت کیلئے اجازت نہیں دی جارہی تھی، بانی پی ٹی آئی کے ساتھ ٹکٹوں پر مشاورت مکمل ہوچکی ہے، آج رات تک ٹکٹوں کا اعلان کیا جائے گا۔

بیرسٹر گوہر نے کہا کہ الیکشن کمیشن میں پشاور ہائی کورٹ کی سرٹیفائیڈ کاپی جمع کراچکے ہیں اب ہماری الیکشن کمیشن سے درخواست ہے ہمارے نشان کا سرٹیفکیٹ جاری کیا جائے۔

یہ بھی پڑھیں: سائفر ان کیمرہ سماعت غیر قانونی قرار، خصوصی عدالت کا فیصلہ کالعدم

انہوں نے کہا کہ امیدواروں سے گزارش ہے ان امیدواروں کو سپورٹ کریں جنکو ٹکٹ دیا جائے، پنڈی کے حوالے سے امیدواروں کے انتخاب سے متعلق آج رات تک فیصلہ سامنے آجائے گا۔





Source link

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں