1

ماسکو میں جاری سرمائی فیشن نمائش میں پاکستانی چمڑے کی مصنوعات کے چرچے

فوٹو اسکرین گریپ

فوٹو اسکرین گریپ

اسلام آباد / ماسکو:روس کے دارالحکومت میں جاری بین الاقوامی سرمائی فیشن نمائش میں پیش کیا گیا پاکستانی چمڑے کی مصنوعات نے لوگوں کی توجہ حاصل کرلی۔

تفصیلات کے مطابق ماسکو میں بین الاقوامی سرمائی فیشن نمائش میں پاکستانی چمڑے کے سامان بنانے والے اپنا سامان پیش کر رہے ہیں۔ روس میں پاکستان کے سفیر محمد خالد جمالی نے ماسکو میں 4-6 جون 2024 کو منعقد ہونے والی بین الاقوامی سرمائی فیشن نمائش “لی شو” میں پاکستانی اسٹالز کا دورہ کیا۔

سفیر نے ماسکو میں پاکستانی تاجروں کا ذاتی طور پر خیرمقدم کرتے ہوئے اس اعتماد کا اظہار کیا کہ اس طرح کی تقریب نئے کاروباری روابط قائم کرنے اور پاک روس دوطرفہ تجارت کو فروغ دینے میں معاون ثابت ہوگی۔ انہوں نے مزید کہا کہ یہ روسی مارکیٹ میں چمڑے کی اعلیٰ اشیا متعارف کرانے اور دو طرفہ تجارت کو بڑھانے کا ایک اچھا موقع ہے۔

روسی میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے پاکستانی سفیر نے اس بات پر زور دیا کہ پاکستان اور روس کے درمیان دوطرفہ تجارت بتدریج بڑھ رہی ہے، گزشتہ سال یہ ایک ارب ڈالر تک پہنچ گئی۔ تاہم، پاکستان ممالک کے درمیان تجارتی تعلقات کو مزید وسعت دینے کے لیے پرعزم ہے۔

سفیر جمالی نے مزید کہا کہ پاکستان سے روس کے راستے ایران اور آذربائیجان کے لیے ایک نیا زمینی راستہ، جو اب کام کر رہا ہے، اس میں بہت زیادہ تعاون کرے گا۔

نمائش میں چمڑے کے شعبے سے تعلق رکھنے والی 19 پاکستانی کمپنیاں چمڑے اور اس کے سامان، اشیاء اور لوازمات کی نمائش میں حصہ لے رہی ہیں۔ ایسا نمائندہ وفد TDAP کی چھتری تلے چند سالوں کے وقفے کے بعد روس کی ایک نمائش میں حصہ لے رہا ہے۔





Source link

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں