سیلاب زدہ علاقہ میں ریسکیو 1122 کی ایمبولینس میں خاتون نے بچے کو جنم دیا۔

سیلاب زدہ علاقہ میں ریسکیو 1122 کی ایمبولینس میں خاتون نے بچے کو جنم دیا۔

ڈیرہ اسماعیل خان، 21 اگست:
تحصیل درابن کے سیلاب سے متاثرہ علاقے میں ایک خاتون نے ریسکیو 1122 کی ایمبولینس کے اندر بچے کو جنم دیا جسے ریسکیو بوٹ میں منتقل کیا گیا۔

ریسکیو 1122 کے ترجمان اعزاز محمود نے بتایا کہ ریسکیو 1122 کی ڈیزاسٹر ٹیمیں تحصیل درابن کے علاقے کھارواڑ کے سیلاب زدہ گاؤں میں لوگوں اور ان کے سامان کو محفوظ مقامات پر منتقل کرنے میں مصروف تھیں کہ ایک حاملہ خاتون کو شدید درد درد کا سامنا کرنا پڑا۔

ریسکیو اہلکار نوزائیدہ بچے کے کان میں اذان دے رہے ہیں ۔

خاتون کے ورثاء کے باہمی اتفاق سے اسے ریسکیو 1122 ایمبولینس میں منتقل کیا گیا جہاں ریسکیو میڈیکل ٹیکنیشنز نے رہنمائی کی اور صحت مند بچے کی پیدائش کی۔

انہوں نے مزید کہا کہ ریسکیورز نے نوزائیدہ بچے کے کانوں میں اذان بھی پڑھی۔ انہوں نے کہا کہ ماں اور بچہ دونوں کی fmrte 19 crackحالت بہتر ہے اور انہیں ہسپتال منتقل کر دیا گیا ہے۔

ایک سوال کے جواب میں اعزاز محمود نے کہا کہ ریسکیو ایمبولینسز کو ڈیلیوری کٹس اور دیگر ضروری ادویات سے بھی لیس کیا گیا ہے تاکہ اس طرح کی ہنگامی صورتحال سے نپٹا جا سکے۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ ڈسٹرکٹ ایمرجنسی سروس ریسکیو 1122 ڈسٹرکٹ ایمرجنسی آفیسر کمال شاہ کی نگرانی میں ریلیف اور ریسکیو آپریشنز میں مصروف ہے اور اس نے گزشتہ چار دنوں میں ضلع کے سیلاب سے متاثرہ علاقوں میں کشتیوں کی مدد سے 410 سے زائد پھنسے ہوئے لوگوں کو ریسکیو کیا۔

انہوں نے کہا کہ پانچ ریسکیو ٹیمیں مختلف بارشوں اور سیلاب سے متاثرہ علاقوں میں مصروف ہیں جن میں تحصیل پروا کے جھوک ماچھی گاؤں، بھڑکی اور جھوک جھنڈیر، تحصیل درابن، کہاوڑ گاؤں، کلاچی تحصیل کوٹ ولیداد، کوٹ اٹل شریف اور تحصیل ڈیرہ کے بعض مقامات شامل ہیں۔ . avast activation key till 2038

key smadav pro 2019امدادی ٹیمیں گلیوں اور گھروں سے بارش کا پانی نکال کر لوگوں کو محفوظ مقامات پر منتقل کرنے میں مصروف ہیں۔
ختم

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں