86

اسکولوں میں تعلیمی معیار بڑھانے کےلیے رہنما خطوط

اسکولوں کو باہمی احترام اور حوصلہ افزائی کی ثقافت کو پروان چڑھانا چاہیے۔ (فوٹو: فائل)

اسکولوں کو باہمی احترام اور حوصلہ افزائی کی ثقافت کو پروان چڑھانا چاہیے۔ (فوٹو: فائل)

تدریسی پیشہ معاشرے میں ایک منفرد اور انمول مقام رکھتا ہے، جو آنے والی نسلوں کے ذہنوں اور مستقبل کی تشکیل کرتا ہے۔ اساتذہ فکری نشوونما کا سنگ بنیاد ہیں، جو طلبا کی نہ صرف تعلیمی فضیلت بلکہ ذاتی ترقی کی طرف رہنمائی کرتے ہیں۔

اساتذہ کی لگن اور مہارت ان کے طلبا کی مستقبل کی کامیابی کی بنیاد رکھتی ہے۔ اس عظیم پیشے کی اہمیت کو تسلیم کرتے ہوئے، یہ ضروری ہے کہ اسکول اپنے تدریسی طریقوں کو بڑھانے اور ہمہ گیر ترقی کےلیے سازگار ماحول پیدا کرنے کی مسلسل کوشش کریں۔

تاہم، بہت سے نجی اسکولوں میں موجودہ طریقوں کے بارے میں خدشات بڑھ رہے ہیں۔ اسکولوں کی جانب سے اعلیٰ تدریسی معیارات پر عمل کرنے کا دعویٰ کرنے کے باوجود، اضافی تعلیمی مدد کےلیے ٹیوشن سینٹرز کا رخ کرنے والے طلبا میں اضافہ ہوا ہے۔ یہ امر پریشان کن ہے کہ 25 سے زائد طلبا کے بہت سے کلاس رومز میں، اکثریت بیرونی ٹیوشن مراکز میں جاتی ہے۔ اس سے اہم سوالات پیدا ہوتے ہیں: کیا یہ تمام طلبا تعلیمی طور پر جدوجہد کر رہے ہیں؟ اگر اسکول تعلیمی معیار پر پورا اتر رہے ہیں تو اضافی ٹیوشن کیوں ضروری ہے؟

مزید برآں، جب طلباء کامیابی حاصل کرتے ہیں، تو ٹیوشن سینٹرز اکثر کریڈٹ لیتے ہیں، طلبا کی کامیابیوں کو سوشل میڈیا پر پوسٹ کرتے ہیں اور اپنی فیکلٹی کو اعلیٰ تعلیمی ادارے کے طور پر فروغ دیتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی، اسکولوں کا دعویٰ ہے کہ کامیابی ان کے تدریسی عملے کا نتیجہ ہے۔ اس منظرنامے میں، والدین کو اسکول کی فیس اور ٹیوشن فیس دونوں کی ادائیگی کا مالی بوجھ برداشت کرنا پڑتا ہے، اور انہیں ایک مشکل حالت میں ڈال دیا جاتا ہے۔ اس سے بھی اہم بات یہ ہے کہ طلبا خود اس کا شکار ہیں۔ بڑھتا ہوا تعلیمی دباؤ جسمانی سرگرمیوں یا مناسب آرام کےلیے بہت کم وقت چھوڑتا ہے، جس کی وجہ سے ڈپریشن، اضطراب، کمر اور گردن میں درد جیسی جسمانی بیماریوں کے بڑھتے ہوئے واقعات ہوتے ہیں۔

ان چیلنجوں سے نمٹنے اور مزید معاون اور متوازن تعلیمی ماحول کو فروغ دینے کےلیے، ہم اسکول کے منتظمین کےلیے درج ذیل رہنما خطوط تجویز کرتے ہیں:

1۔ جامع اکیڈمک سپورٹ پر توجہ مرکوز کریں۔

اسکولوں کو ان طلبا کی مدد پر زیادہ زور دینا چاہیے جو تعلیمی طور پر جدوجہد کر رہے ہیں۔ بیرونی ٹیوشن پر انحصار کی حوصلہ افزائی کرنے کے بجائے، اسکولوں کو چاہیے کہ وہ اندرونی طور پر اپنے ادارے میں ایسے پروگرام مرتب کریں زیادہ توجہ کے قابل طلبا کو اضافی مدد فراہم کریں۔ ایک باہمی کوشش، جہاں تعلیمی لحاظ سے مضبوط طلبا کمزور ساتھیوں کی مدد کرتے ہیں، کو بھی فروغ دیا جاسکتا ہے۔

2۔ استاد اور طالب علم کے درمیان ہم آہنگی بہتر بنائیں

اساتذہ کو کمرۂ جماعت کا ماحول ایسا بنانا چاہیے جہاں طلبا سوال پوچھنے میں آسانی محسوس کریں۔ طلبا پر چیخنا چلانا یا اس کی حوصلہ شکنی کرنے سے مضامین میں مزید استفسار کرنا ناکافی، اضطراب اور افسردگی کے جذبات کا باعث بن سکتا ہے۔ اساتذہ کو چاہیے طلبا کے سوالات کو صبر اور احتیاط کے ساتھ حل کرنے کی تربیت دی جائے، خوف کے بجائے تجسس اور سیکھنے کے ماحول کو فروغ دیا جائے۔

3۔ جسمانی اور ذہنی تندرستی پر متوازن توجہ

اسکولوں کو تعلیمی سختی اور طلبا کی جسمانی اور جذباتی بہبود کے درمیان توازن قائم کرنا چاہیے۔ روزانہ کے نظام الاوقات میں جسمانی سرگرمیوں اور وقفوں کےلیے وقت شامل ہونا چاہیے جو طلبا کو دوبارہ چارج کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ مزید برآں، اسکولوں کو طلبا کو صحت مند طرز زندگی کے حصے کے طور پر نیند اور خود کی دیکھ بھال کی اہمیت کے بارے میں تعلیم دینی چاہیے۔

4۔ کلاس روم کی کامیابی کےلیے جوابدہی

اسکول انتظامیہ کو کلاس روم کی سرگرمیوں پر کڑی نظر رکھنی چاہیے تاکہ یہ یقینی بنایا جاسکے کہ سیکھنا موثر اور جامع ہے۔ کامیابی کی پیمائش صرف درجات سے نہیں کی جانی چاہیے بلکہ اس بات سے بھی کی جانی چاہیے کہ طالب علم تصورات کو کتنی اچھی طرح سے سمجھتے ہیں۔ اساتذہ کو اس بات کو یقینی بنانے کی ذمے داری لینی چاہیے کہ ہر طالب علم ترقی کر رہا ہے اور صرف سمجھے بغیر پاس نہیں ہو رہا۔

5۔ پیشہ ورانہ ترقی

ورکشاپس میں شرکت کرکے، جدید سرٹیفکیشن حاصل کرکے، یا مسلسل سیکھنے میں مشغول رہ کر اساتذہ کی اپنی صلاحیتوں کو بہتر بنانے کے عزم کا اندازہ لگانا۔

تدریسی پورٹ فولیو: تدریسی مواد، سبق کے منصوبوں، اور طلباء کے کام کے نمونوں کے مجموعہ کا جائزہ لینا، جو استاد کی منصوبہ بندی، تشخیص، اور تدریسی حکمت عملی کو ظاہر کرتے ہیں۔

6۔ معاون اور جامع ماحول کو فروغ دینا

اسکولوں کو باہمی احترام اور حوصلہ افزائی کی ثقافت کو پروان چڑھانا چاہیے، جہاں ہر سطح کے طلبا کی قدر کی جاتی ہے۔ پیئر ٹو پیئر لرننگ، سپورٹ گروپس، اور مینٹرشپ پروگراموں کو لاگو کیا جانا چاہیے تاکہ اس فرق کو ختم کرنے میں مدد ملے۔

اس طریقے سے کمزور طلبا کے لیے بیرونی ٹیوشن کی ضرورت کو کم کیا جاسکتا ہے۔

ان رہنما خطوط کو اپنانے سے، اسکول ایک ایسا تعلیمی ماحول تشکیل دے سکتے ہیں جو سیکھنے، تعاون اور کامیابی کے کلچر کو فروغ دیتے ہوئے طلبا کی فلاح و بہبود کو ترجیح دیتا ہے۔ اساتذہ، منتظمین اور والدین کو اس بات کو یقینی بنانے کےلیے مل کر کام کرنا چاہیے کہ اسکول میں ہی طلبا کو وہ دیکھ بھال اور توجہ حاصل ہو جس کی انھیں تعلیمی اور جذباتی طور پر ضرورت ہے۔

نوٹ: ایکسپریس نیوز اور اس کی پالیسی کا اس بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ بھی ہمارے لیے اردو بلاگ لکھنا چاہتے ہیں تو قلم اٹھائیے اور 800 سے 1,000 الفاظ پر مشتمل تحریر اپنی تصویر، مکمل نام، فون نمبر، فیس بک اور ٹوئٹر آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعارف کے ساتھ [email protected] پر ای میل کردیجیے۔





Source link

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں